Wie Zijn Wij
talent.jpg

Wij zijn 1ste jaars studenten van de richting Bachelor Toegepaste psychologie.

Lisa-Marie Degryse
19 jaar
Geboren te Roeselare

Ik studeer aan de hoge school Vives te Kortrijk. Ik koos voor de studierichting Toegepaste Psychologie, omdat ik graag met mensen werk en omdat ik erg sociaal ben.
Ik vond het interessant om rond het onderwerp inburgering te werken, omdat we in het eerste semester met OKAN-kinderen hebben moeten werken. In het vak Sociale instituties hebben we paar uurtjes tijd besteed aan de term inburgering.

Lisa-Marie

Zoƫ Delbeke
18 jaar
Geboren te Wargem

Ik studeer aan de hoge school VIVES te Kortrijk. Deze richting (toegepaste psychologie) heb ik gekozen omdat mijn interesses hier liggen en ik later graag met mensen zou willen werken.

Dit onderwerp was een mooie aansluiting bij ons project in Sociaal Agogische Vaardigheden over OKAN. Ook in andere vakken leerden we al enkele dingen over inburgering en het beleid hierover in Belgiƫ.

FB_IMG_1475322922130.jpg

Adam Vandenhaute
21 jaar
Geboren te Kortrijk

Sebastiaan Guns
22 jaar
Geboren te Aalst

Ik studeer toegepaste psychologie aan de hoge school VIVES te Kortrijk. Mijn interesse in hoe mensen zich gedragen en hoe er op in te spelen was een belangrijke factor in mijn studiekeuze. Het thema inburgering is als gevolg heel interessant om onderzoek naar te doen.

Silke Choteau
18 jaar
Geboren te Kortrijk

Ik studeer aan de hoge school VIVES te Kortrijk. Ik heb voor de studierichting Toegepaste Psychologie gekozen omdat ik graag met mensen werk en deze dan ook wil helpen. Psychologie is altijd al een grote interesse geweest. Het thema inburgering was heel interessant om rond te werken, zeker omdat we samenwerken met de school OKAN en hier rond een project moeten maken. Het thema waarover we werken komt u in veel vakken tegen.

foto%20Silke%20Choteau.jpg

Femke Caes
18 jaar
Geboren te Roeselare

Ik zit momenteel in mijn eerste jaar Bachelor Toegepaste psychologie. Ik heb deze richting gekozen omdat ik later graag kinderpsychologe wil worden. We hebben in andere opleidingsonderdelen al enkele zaken geleerd over (im)migratie en inburgering. Doordat we in Sociaal Agogische Vaardigheden werken met het project 'OKAN', kreeg ik ook heel wat interesse om hier meer over te leren.

IMG_2116.JPG